new one new me

                          


ASSALAMUALAIKUM....guyz..^^
 xsbr nk cta ney...heeeee
well heee xbyk bnda yg brubah dlm hdup aku...
pusingan roda trus brpusing  mngikut wktu...
aku msih ssorg Hamba yg tus mngharapkan ksihNYA
msih sorg plajar yg trus mngejar ilmu...
msih sorg anak yg dilimpahi ksih syg ibu bapanya...
msih sorg kwn yg stia mnemani..
ssorg insan yg sntiasa brusaha tuk trus trsnyum agar org skeliling trut trsnyum...
well new me!^_+...
npa erh aku ckp cm2?heee....
cuz aku dh bbas dr belenggu prasaan yg slama ney mmbelit dri.... ALHAMDULILLAH...
kni aku smkin tenang dlm pa jua yg aku lakukan...
smkin brsemangat tuk trus mlngkah raih kjayaan yg aku idam slama ney...
syukur YA ALLAH...sgala puji bgmu...
KAU hdirkan insan2 yg sntiasa mnemani...
KAU hadiahkan ktenangan yg ssah dcri....SYUKUR YA ALLAH!
aku bkn yg dlu...
aku yg bru!yg xpduli pa kta org skeliling!
krana aku tawu spa aku!parents aku tawu spa ank diowg ney...
slagi diowg xhalang aku lakukan ssuatu slagi 2 la aku trus mlngkh...
mlngkh mmbawa impian yg mreka idamkan tukku...INSYAALLAH...
well hdup aku as a student sntiasa dbebani tugasan yg mnimbun...tp...
itu bgus sbnrnya...mgajar aku tuk trus brdikari....
bru2 ney ckgu Shahrul(mr hitler ^^) ajr kmi nyanyi stu lg...lirik dia mmg mmotivasikan org...
kna nyanyi ikut rentak lgu salem uh 'suci dlm debu'...sayu jew...heee^^
ttba ktaowg brsemangat nk bljr sejarah!haha...
then 12/2/2011 ari sbtu da mesyuarat pibg plak!ktaowg stu sklh brkmpung kt uitm prmtg pauh uh...
pas msyuarat da sesi sntuhan qalbu...pnceramah hensem dowh!hahahah pak firdaus!ngee~
diowg dr esq!bgus cramah 2...tntg building self character...smbil cuci mta tgk pak firdaus yg hensem 2!ahakz!
pas2 da sowg guy ney!ska r tgk dya!sweet!then tnjukla kt lyn td...da kew ptut dia ckp dat guy muka cm abe dya 2!huh!xptut....
dayah plak...xabis2 ckp i'm strong gurl!kta dya aku ley survive ngn pa yg jd...
xdk mknanya! heee ^^ cm bgus jew an...hahhahaha ^_+..
hey aku ley hdup la!ahakz!dayah2...cuz aku da pnyokong kkuatan ^_+..lucky me..
well blog pn dh brubah wajah...ngee pink plak...ahakz! 
lgu dlm blog pn dtkar ke lgu len!lgu 'sensitif' aku plak 2!
ahakz!xtw apa yg mlnda dlm dri ttba ska dgr lgu ney 2 3 hri ney...
sngguhpn da ksh yg trjdi dsblik lgu ney!^^




muahhaaaaa 2 serba skit apa yg jdi dlm hdup aku sjak 2 mnjak ney...heeeeee ^^nite
✿tanx sudi baca~ Follow kalau suka ♥\

0 org suka senyum:

Post a Comment